torsdag 5 januari 2006

Zzzzz

Har sovit större delen av dagen. Trist. Har fått ont i nacken... Men nu mår jag faktiskt mkt bättre! Tjohoo! Det artar sig.

Hundarna har legat bredvid mig i sängen och sovit de också, så de har varit sååå snälla. Katten däremot har ju vägrat att gå ut i ett par dagar eftersom det är kallt och mycket snö och han har farit runt och härjat. Öppnat dörrarna till alla garderober och klättrat omkring och haft ut grejer. Till slut gick jag upp och kastade ut honom. Men jag ska väl se om han vill komma in igen...

Pratade i telefon med en kompis som jag inte hört av på länge. Hon hade skaffat gård sedan sist. Ett fint hus från 1800-talet med sjötomt och stall med 6 boxar. Lät kanon! Få se om man kan ta sig en sväng förbi i sommar och se det hela med egna ögon...

Inga kommentarer: