torsdag 12 januari 2006

Ridbyxor...

att detta med ridbyxor skulle vara så svårt...? Jag t.o.m. drömde om dem i natt! Helst vill jag ju ha ett par Euro-star, det är sådana jag köpte begagnade... De började iofs gå sönder efter ca 4 månader, men hon som hade dem innan hade ju haft dem länge också.... Det är bara det att de känns så onödigt dyra!!! Och sedan tycker jag inte att de är särskilt snygga - ser mest ut som ett par högst ordinära ridbyxor.... Men de är djävulskt sköna! Hmmm, ekonomiskt borde jag verkligen hålla mig till de jag fann igår kväll (back2back) om de är lätta att tvätta.

Euro-star ridbyxor

Nä, dax att jobba! Jag brukar försöka jobba mellan 7 och 16. Går hellre upp tidigare än att jag jobbar på eftermiddagen. Det är så drygt att jobba när klockan börjar närma sig 17 och mer därtill.

Inga kommentarer: