tisdag 17 januari 2006

Nix!

Nu har jag gjort det jag kan... Efter lunch bär det av in till kansliet för att fixa det jag måste ha nätverk för!

Har ju lovat mig själv en datorfri kväll och det SKA jag hålla (kanske med undantag för en och annan bloggtext), men det börjar redan bli svårt....*s* Jag är ju i det närmaste beroende! Och nu har jag fått in uppdateringar till både Hundpunkten och Djurskyddsresursen.... Nåja, EN dag ska jag väl klara.... Tycker jag.... Frågan är väl vad jag ska göra istället? Hmmm...

Har pratat med Olofsdotter om Axa och eventuellt ska jag dit imorgon. Det beror på om jag hinner innan hon stänger. Sista tiden var 16.15 och det tar ju någon timme att köra dit....Jag ska försöka i alla fall. Det är ju lydnadsträning i ridhus den 23:e, sökträning inbokad för Anita den 29:e och en lydnadstävling den 4:e, så jag måste få henne haltfri nu!

1 kommentar:

Schultzberg sa...

Axa och jag är skruttiga.