måndag 16 januari 2006

Idag...

...har jag knappt sett solen... :-(

Har suttit framför datorn precis hela dagen... Förutom de två timmar jag satt i telefonmöte - då promenerade jag omkring lite i huset... Bra med bärbar telefon! *s*

Hundarna är dödligt uttråkade, men det blir de ju direkt inget händer...

Nä, imorgon ska det allt hända lite mer! Inte för att jag i nuläget vet exakt vad, men nu får det vara nog med datorer på fritiden under en period! Åtminstone en kväll... ;-)

Har börjat få hyfsad ordning i arkivet i alla fall. Och imorgon ska jag förbereda lite kontroller för på onsdag drar det igång! Skönt att slippa sitta hemma hela tiden!

Annars då? Axa haltar på, Felix är sig lik, Kilroy ockuperar sängen och jag börjar bli seg som tusan - dax att natta sig!

2 kommentarer:

Schultzberg sa...

Låter som min dag, ja nästan. Har också varit inne så gott som hela dagen.

Anonym sa...

Gonatt!