onsdag 25 januari 2006

Förlamande trött...

Jobbat framför datorn hela dagen och under halva dagen med huvudvärk. Kännt mig helt mosig... Var för jäkla sönt att gå ut på em och skotta snö! Tänk vad frisk luft och motion kan göra!

Uffe har lagat underbar mat åt mig (Nä, skogsmor - det är inte JAG som står med förkläde) så jag fick äta en jättegod currygryta...

Har halvsovit i soffan hela kvällen och bitvis förbannat mitt öde, för nu har jag sett att Axa haltar när hon reser sig upp efter att ha legat still länge. Hon var haltfri i en vecka, men nu? Blir knäpp på den här skiten... Depp, depp...

Nä, nu ska jag lägga mig. Imorgon ska jag köra kontroll, det ska bli kul! Ut i friska luften och träffa lite lantbrukare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Frisk luft, motion & god mat är oslagbart!:-)

Och du....jag menade att du skulle möta honom med ett förkläde så han kunde knyta det på sig!

Sorry, 'Sorken'...!:-))