fredag 13 januari 2006

Ridbyxor forts

Var in på hästaffären Sporren i Uppsala och tittade på ridbrallor. Tur var väl det, för de hade den modell som verkade så bra på internet och jag gillade den inte alls i verkliga livet... Terroriserade personalen länge och de kom med den ena ridbyxan efter den andra som jag fick prova. Till slut bestämde jag mig för ett par byxor som egentligen var lite väl dyra, men de var så fantastiskt sköna! Så det blev ett par Euro-star i alla fall... Så nu får jag leva på vatten och bröd nästa månad! *s*

2 kommentarer:

Schultzberg sa...

Vatten och bröd, låter inget vidare. Axa däremot hon kan leva på dina nya ridbyxor ;)

Anonym sa...

Kan man få se byxorna på plats kanske - sååå snygga kan ju knappast ridbyxor vara?! Ett av de fulaste plagg som kreerats, tycker jag....jaja, jag vet 'praktiskt'...