torsdag 12 januari 2006

Kilroy

Min katt har nog blivit starkt präglad av mina hundar... Inte nog med att han är väldigt social, gosig och gillar att trängas med matte i sängen (gärna försöka ta upp hela sängytan, liggandes på rygg, med tassarna spretandes åt all håll). Nu vägrar han äta något annat än hundmat! Näst intill i alla fall... Han ratar allt torrfoder som inhandlats på sista tiden om det inte är Doggy´s kattmat. *suck*

I övrigt håller jag på att slita mitt hår i förtvivlan när jag satte mig ner och gick igenom mallen för den nya tidsredovisningen på jobbet. Den är detaljerad till förbannelse, vilket innebär att jag måste kontinuerligt anteckna under hela dagen vad jag än gör och hur länge och per kund (!) och sedan redovisa det med rätt resultatenhet och aktivitetsnummer. Det kommer ju ta en "evighet" varje dag bara att fylla i tidsredovisningen!! HUVA! Nä, dax att jobba vidare (tror inte att "blogga" har ngt nummer eller enhet...*s*)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kilroy är kanske en katt/hund hybrid ?