torsdag 5 januari 2006

Jahaja...

Kände mig ju bättre och tyckte jag kunde åka iväg till affären, kanske t om gå en promenad med hundarna när jag ändå höll på... Tji fick jag! Lagom till att jag var i affären var jag alldeles darrig och svettig.... Så hundarnas utevistelse har bara gått ut på att vara på tomten och på åkern tvärs över grusvägen. Jaja, de får stå ut! Och än så länge verkar de inte lida för mycket - så fort jag kom hem och lade mig i sängen så var de också där! ;-) Fast först var jag tvungen att ge dem mat, annars skule de inte vara så lugna. Att Axa är ett hungerdjur har jag ju vetat hela tiden, men att Felix som matvägrade halva sin uppväxt skulle bli en sådan matgalning på gamla dar... Ja, det trodde jag inte!

Blir inget sök imorgon. Tror inte det är nyttigt att ligga flera timmar ute i snön när man mår så här... Vill ju inte bli sämre, jag hade ju tänkt tävla på söndag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars liten. Du får ta det lugnt ett tag framöver.

Anonym sa...

Idag har vi varit till E-tuna och ätit lunch/middag hos M. Leif & Berit var också där. Vi hade trevligt och har nyss kommit hem.

Men lilla gumman! Lova att du tar det lugnt nu! Inte bara idag utan i flera dagar - det är mycket roligare att vara frisk, you know!