torsdag 31 mars 2016

Och värre blev det.... :-(

Var nog lite övermodig på tisdagen för på onsdagen mådde jag verkligen inte bra. Snorade, nös och var hurven hela dagen.... Så nu är jag sjukskriven. Planen var annars att jag skulle befinna mig i Dalarna på jobb torsdag- fredag, men jag orkade inte....  Inget ont som inte har något gott med sig - Bison vill ju hemskt gärna ut och jobba (planen var att köra dragträning) men det är ganska mysigt med långa morgnar i sängen också.... ;-) På nätterna får hon inte vara i sängen eftersom hon är rätt stökig och väcker oss hela tiden. Rullar runt, snor täcke, drämmer tassarna i ansiktet på oss (!), kliver på oss.... Så hon är jätteglad nu när hon blir uppsläppt en stund på morgonen. På ovan bild ser hon ju beskedlig ut.....


Men vanligtvis ser det ut mer så här.....


Nä nu ska jag masa mig upp ur sängen. Bilden ovan tog jag på morgonpromenaden igår, idag är det mer grått....  Men hundarna behöver ut och hönsen vill också ha sitt.... Sedan lär jag ligga på sofflocket en stund och vila efter morgonbestyren....;-)

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Fina bilder! :)
Krya på dig, Ya lilla! <3 ;)