torsdag 28 maj 2009

Dagens mobilblogginlägg

Idag var det mindre roligt att jobba då det regnade rejält bitvis.... Hundarna trivs dock bra bara med att tuffa runt i bilen, som synes på bilderna...Lite rastningsturer hanns väl med, men det var mycket jobb idag.

Igår drog jag, Emilia och hundarna ut till skjutbanan för att träna skott med hundarna. Heinz ska ju ligga platsliggning med skott i lägre klass.... Ute på skjutbanan stötte vi på en rolig bekantskap! Eller rättare sagt, jag tyckte fejk-hjorten var rolig, men det tyckte inte Heinz.... De blev vänner till slut, så jag fick ta en bild på dem... *s*

Ikväll är Uffe iväg på whiskyprovning med diverse grabbpolare. "Kom och hämta mig.... Vi är nog klara vid 9..." HA! Nyss ringde han och skulle dra vidare på stan.... Så nu får han ta buss eller taxi hem.... En annan har ju lämnat studentlivet bakom sig och jobbar imorgon. På tal om jobbet så måste jag åka in till huvudkontoret och jobba imorgon eftersom jag inte har något internet... Telia kommer tidigast den 1:a juni för att laga telefonen.

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Vilket otroligt gulligt par de är, Lyra & Hasse!:-)

Men nog är Hasse liiiite rädd för hjorten.....han sitter lite snett bortlutad:-)