onsdag 6 maj 2009

Det regnade inne i Uppsala på eftermiddagen, men här ute hos oss i Svista var det uppehåll. Skyndade mig ut med hundarna en sväng efter jobbet för att slippa regnet.... Men det var lite läckert att stå och se in över busvädret (och få vara torrskodd själv).






Heinz har klämt in sig under sängen igen..... Han skulle nog älska att ha en liten lya under jord ute i trädgården! Han gör i alla fall sitt bästa för att gräva en! Och jag springer efter och fyller igen alla hål, sår nytt gräs och placerar ut kompostgaller som skydd.



Husse tycker att kampleksaken är minst lika rolig som Heinz tror jag.....


Axa har en mer seriös approach till att kampa.... Heinz skuttar mest runt och ser fånig ut, medan Axa verkligen vill få med sig grejen "hem"......

Har planerat att åka in til klubben ikväll och vara med på den öppna träningen, men det vete tusan om jag vill när det är sådant busväder ute..... Nu har det börjat regna här ute hos oss också. Hmmm... Vad skönt det vore med en hemmakväll! Få se om jag lyckas motivera mig till att ta mig iväg!

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Här sitter jag vid datorn och äter kvällsmat i lugn & ro.....så startar jag filmen på Hasse under sängen och får ett sånt häftigt skrattanfall så jag nästan kvävs av maten!
Fy på dig, inte lägga ut såna filmer utan varningstriangel!(-: