fredag 9 november 2012

Underbar men bajsig morgon

Gick ut på morgonen utan min kamera. Tänkte att jag hade tillräckligt mycket bilder på Hetzer och Heinz när de leker med varandra... Men jag borde veta bättre! Man ska alltid ha en kamera med!!!

Det var en ljuvlig morgon med strålande sol och frost..... Och intressanta bajshögar! Hetzer och Heinz kastade sig över något och började tugga frenetiskt. När hundar gör på det viset så vet man att det är något man inte vill att de ska tugga på..... Så jag tog mig fram och grävde ut något ur Hetzers mun.... En äcklig bajskorv! Jag kastade iväg den och promenerade vidare, sedan började jag fundera.... Och jag tror faktiskt det kan ha varit grisskit! Men jag är inte säker.

Så sådan har min morgon varit - gått och funderat på bajs i strålande solsken! Värre kan man ha det! :-)

Men nu måste jag jobba igen... :-(

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Vilken skitjobbig morgon!