onsdag 7 november 2012

Skithund! ;-)

Jaha, sno från bordet går tydligen också bra?  Även om jag har en fantastiskt intressant jobb-höst resten av året, samt en spännande flytt i december så måste jag säga att jag längtar till jul och lite ledighet! Då jäklar ska Hetzer få så hon tiger! :-) För övrigt var det så jäkla kallt igår på räddningshundträningen att jag har fortfarande inte tinat upp.... Bådar inte gott för kommande vinter! Speciellt inte med tanke på att vi då har ett eluppvärmt hus och att elen inte längre ingår i hyran.... Snabbt som attan ska luftvärmepump in och gissa att jag ska elda ved i köksspisen!!! :-) Men nu ska jag sätta mig i bilen med rumpvärmen på max! Dags att jobba.... Idag är det trakterna runt Västerås som gäller. Och den lilla råttan får ligga i bur utan täcke idag!

Jag tyckte nämligen igår att Hetzer och Heinz skulle få ha täcke på sig under tiden bilen stod still (jag vet ju hur mycket JAG fryser)...  Någon som känner till var man kan köpa hundtäcken i kevlar?  ;-)

Inga kommentarer: