fredag 6 februari 2009

Snöväder!

För första gången på 2 år och den allra första gången för Heinz.... Idag åkte skidorna på efter att det snöat en stor del av dagen!! Hundarna var glada och laddade som synes i bakgrunden!


Jag stakade upp ett spår ute på fältet en bit ifrån huset och körde runt samma spår ett antal gånger för att "trycka till" spåret. Hundarna å´ sin sida gjorde sitt bästa för att sabotera mitt spår.... *suck* Men kul hade vi! Axa blev trött, jag blev trött och Heinz....? Ja, han fick ju komma ut och springa! Om snön inte har smält bort till imorgon ska jag åka mitt uppstakade spår igen och då ska Heinz få dra mig runt så att han också blir trött... Hehehehe....

Fåglarna får äta fryst mat....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, den Heinz, den Heinz - vilken livsglädje!

Anonym sa...

Härligt!
fina spår hundarna har gjort :D