onsdag 11 februari 2009

Heinz glad idag!

Idag kom Emilia ut med Lyra till Heinz stora glädje. Vi tog en promenad och Lyra och Heinz for runt i sedvanlig ordning. Det var längesedan Lyra var här nu - det måste vi ändra på! Hon känns ju liite som min hund också eftersom jag haft henne en helö del.... Så det var verkligen kul - även för mig - att hon kom på besök! Fast Axa såg ju ut som att hon bitit i en sur citron, förstås..... *suck*

Tog några kort med min lilla, snitsiga kamera som jag fick i julklapp - tills eländet gick sönder!!!! Objektivet vägrar att "fälla ut sig", så det blir till att lämna in den inom kort.... Har ju garanti på den, tack och lov...

Det här kortet tog jag igår kväll. Detta är världspremiär! De har aldrig (frivilligt) legat så här nära inpå varandra tidigare! De gånger de legat nära varandra så har det varit rygg mot rygg, med huvud och blickar åt ett annat håll. Nu ligger de ju verkligen sida vid sida! Fast jag hann bara ta ett kort så tröttnade Axa på det hela och drog på läppen och SVISCH så var Heinz borta från sängen....


1 kommentar:

Anonym sa...

Sista bilden gjorde att det knöt sig i magen - "nu hugger hon!Akta dig!" Så tänkte jag genast.....:-)
Jaja, jag vet vad du tänker när du läser det.....tror jag:-)