fredag 6 februari 2009

Fikapaus

Måste lägga ut några bilder från förmiddagsfikat! Detta älskar jag med mitt jobb - när andra går och sätter sig i ett mossigt fikarum så kan jag gå ut på tomten och kasta snöbollar på mina hundar! Konstaterade att det snöat på hela förmiddagen (men tyvärr smälter snön så fort den landar). Uffe följde också med ut. Ser ni snöbollen i bilden ovan? Den är precis på väg in i Heinz väntande gap!

Uffe ska då alltid ta i... *s* Detta är ingen snöboll - det är ett snöklot!!!

Men Heinz var lika glad för det... Det var inte Axa för hon hade verkligen bespetsat sig på snöklotet, hon med.... Men Heinz hann före!

Axa blev jättesur över att Heinz snodde hennes snöklot och jagade Heinz runt runt i trädgården. Morrade, visade tänderna och var allmänt grinig... Heinz var superlycklig! Den där hunden måtte vara masochist! Jaja, efter bara ca 10 minuter gick vi in igen.... Jovisst skulle jag kunna vara ute längre, men all tid ska ju jobbas in.... Och det är fredag.... Och jag vill sluta jobba för gott idag så tidigt som möjligt!

Inga kommentarer: