måndag 7 maj 2007

Världens coolaste kille!

Ja, det är helt klart Kilroy!

Har precis varit ute och kissat hundarna och skulle in genom ytterdörren när Kilroy kommer knatande. Jag höll upp dörren och sade åt Bosse att sitta still och Kilroy knallar rakt in! Helt ko-lugn! Och sedan tänker han gå fram och nosa på Bosse istället för att springa direkt uppför trappen (som jag trodde att han skulle göra), men då brast mitt mod, så då tog jag foten och föste iväg honom så att han gick upp på övervåningen. Där gick han sedan direkt ut i köket och krävde mat!

Bosse såg mest förvånad ut.... Men han var också jätteduktig och satt så snällt medan Kilroy passerade. Fast jag litar ju inte riktigt på honom (därav att Kilroy fick en fot i rumpan... *s*).

5 kommentarer:

Anonym sa...

"Bosse såg mest förvånad ut.... Men han var också jätteduktig och satt så snällt medan Kilroy passerade. Fast jag litar ju inte riktigt på honom (därav att Kilroy fick en fot i rumpan...)"

Tänk om man inte vet att Bosse är en hund....:-))))))

Jenny sa...

Och ännu roligare blir det om man betänker att min granne heter Bosse.... *s*

Lina Kinnander sa...

Björn säger att Kilroy leker med döden!!

Lina Kinnander sa...

Och ännu roligare när man påminns om när jag berättade på jobbet att Bosse satt bunden utanför och alla hade trott att Bosse var min pojkvän...

Jenny sa...

Ja, Kilroy är nog liiite korkad! Nyss (sista kvällspinket) så drog han en "tok-repa" precis framför Bosse och Axa efter att ha följt efter oss på promenaden...... Fast vare sig Bosse eller Axa nappade på hans "jaga mig-invit"..... Axa, för att hon vet att hon inte får. Bosse, för att han visste att han var i koppel (antar jag).