fredag 18 maj 2007

Heinz

Axas knän är inte roliga och har jag otur så ska hon gå på smärtstillande en stor del av sitt resterande liv.... :-( Vi får väl se hur det blir.... Hon ska tillbaka för en artoskopi-undersökning om någon vecka...

När jag fick det beskedet så var saken klar.... Dags att skaffa valp! Så här är han!

Precis hemkommen till sitt nya hem.


Linslus?

Stursk herre hälsar genast på Kilroy!

En sån söt liten krabat!
Mycket trevlig och frimodig är han så här långt i alla fall. Han sov nästan hela vägen från strax norr om Göteborg till Uppsala (med en kort kissepaus innan Örebro). Sedan hälsade han på Uffe och katten och busade en stund på gräsmattan (och pulvriserade mina tulpaner) och sedan sov han nästan hela natten också. Jag börjar ju nästan undra om han lider av sömnsjuka...?
Själv har jag sovit desto mindre.... Har vaknat av minsta lilla gny och bensprattel och undrat om han måste gå ut.... Skönt att det är helg snart....!
Axa? Nä hon har inte hälsat på honom ännu.... Det har fått vänta tills idag....

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken liten söting!! Verkar ju framåt den där lilla saken, hoppas Axa o Kilroy visar vart skåpet ska stå för deras del ;-)

Höres!