lördag 19 maj 2007

Idag...

Tog en promenad runt gården och hittade diverse roliga saker som ju måste undersökas.... Är han en blivande agilityhund, månne?

Här klafsar vi omkring bland prassliga utsädes-säckar i maskinhallen....

En plåtsektion har blåst ned på backen, och den var ju bra att traska omkring och leta godis på....

Ibland är det svårt att hinna med och ta kort!


Uffe och Heinz undersöker en gammal lekstuga och Heinz hittar sin första helt egna leksak...

Rolig grej, tydligen!

Idag gjorde Heinz också sitt första uppletande! Jag tog den roliga mjukis-grejen och slängde in den i ett buskage..... Heinz fick leta omkring ett litet tag innan han hittade den, men han visste allt att den skulle vara där någonstans! Den här herren får jag nog träna en del överlämnanden med... Även om han gillar köttbullar, så har han ingen lust att byta grejer mot sådana tråkiga saker! Där var man lyckligt lottad med Axa eftersom hon skulle sälja sin själ för en köttbulle.... *s* Heinz kommer för den delen från kennel Grim-Keeper som jag länkar till här bredvid.







4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ber att få gratulera oss själva till ännu ett barnbarn:-)
När får vi träffa nytillskottet?

Många kramar från "Mormor & Morfar"

Jenny sa...

Så fort ni vill komma och hälsa på....?

Anonym sa...

Snacka om lycklig liten kille! Och vilket föremålsintresse han verkar ha- toppenförutsättningar för "karriären" va? :-)

Jenny sa...

Jag hoppas på det! :-D