tisdag 8 maj 2007

Idag...

Idag träffade jag på den här lille krabaten! Han vars så söt när han viftade på svansen (med den vita fläcken längst ut) att jag var tvungen att ta ett kort på honom... *s* Sådana här dagar vill man inte tänka på att till hösten kommer han vara uppäten....

Hittade den här lilla rastplatsen utanför Finsta. Den fick bli mitt kontor idag! Upp med bärbara datorn och sedan var det bara att jobba medan hundarna strosade runt.... Mindre roligt regniga dagar förstås....

Roade mig med att jobba lite i trädgården när jag kom hem, samt hjälpa grannen med lite inställningar i Dreamweaver. Bosse fick tyvärr sitta i lina när jag jobbade i trädgården, för han är så liten så han kan gå rakt genom fårstängslet, som jag har runt tomten, om han vill. Han var dock jättesnäll gentemot Kilroy idag! Satt som ett litet ljus och ignorerade (mycket medvetet) att Kilroy också befann sig ute på gräsmattan! *asg*
Nä, nu ska jag äta något!



1 kommentar:

Anonym sa...

När jag ska ha medarbetarsamtal med min chef, måste jag kolla om det går att ordna ett sånt kontor åt mig!
I vissa avseenden har du verkligen ett avundsvärt jobb - härligt kontor (ibland iaf), får gosa med diverse djur och behöver inte tänka på "forecasts and logistics" som jag...(-:

Kram på dig gumman!

P.S.
Bra att Bosse sitter som ett ljus på gräsmattan - oavsett vilken Bosse:-)))))