tisdag 8 maj 2007

Kul!

Dammade av mina gamla inlines och tog en premiär-tur.... Det var lite vingligt må jag säga, men skoj var det! Axa fick stanna hemma eftersom hon ska ta det lugnt (och för att jag inte skulle bli omkulldragen...), men Bosse fick springa med. Tog inte en så lång sväng eftersom det sliter så på hundtassarna att springa på asfalt.

Vet inte huruvida Bosse tyckte det var roligt eller inte - han höll sig på behörigt avstånd från mig..... Och det gjorde han nog rätt i! I och för sig trillade jag bara en gång (grus på vägen), men den stackaren skulle ju bli platt om jag landade på honom!

Nu är det dags för en dusch och sedan är det "Dr House" på TV!

2 kommentarer:

Lina Kinnander sa...

Åh vad mycket roligt Bosse har!! Han vill nog aldrig komma hem igen!

Jenny sa...

Hmmmm.... Jag tyckte nog mest han såg skeptisk ut.... Fast vem skulle inte göra det vid åsynen av mig på inlines!? ;-D