tisdag 27 januari 2009

Trött...

Ligger och latar mig i soffan, bloggar och slöglor på TV på en och samma gång. Efter en lång arbetsdag så drog jag iväg med hundarna. Det var åter agilityträning i ridhuset här i Bälinge och det är sådan perfekt träning för Heinz! Huvudet snurrar som en propeller åt alla håll första 10 minuterna och det är pip, pip, piiiip! Men sedan fokuserar han på matte och jobbar kanonfint trots att det vimlar med hundar runt omkring som springer, skäller och leker. Efteråt gick jag en rejäl sväng med Axa och Heinz. Det var skönt, tyckte vi nog alla tre. Men nu är jag jättetrött... Och imorgon ska jag åka till Söderhamn med jobbet så det blir att kliva upp tidigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

En kram till propellerhasse och en till svansaxa och en till matte!

Kraaaaaaaaam!:-)