tisdag 6 januari 2009

Hundträning

Usch vad dagarna springer fort förbi... Har inte hunnit med alls mycket idag.Men jag tog mig i alla fall iväg på kvällen och tränade Heinz på den ridhusträning som Uppsala Hundvänner håller i. Det var ett pyttelitet ridhus, men jag var ju ute efter att träna med störning så för mig var det perfekt! Heinz var jätteduktig, enda felet är att han blir lite studsig i gången och hamnar något för långt fram för min smak, när han blir för stirrig av allt runt omkring.

Blä! Imorgon är det dags att jobba igen....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch ja.....jobb imorgon!
Men man ska vara glad att man har ett jobb!
Och ännu gladare att man är så frisk att man kan ta sig dit!!

Jenny sa...

Antar det.... Men en liten förkylning och stanna hemma ett par dagar till hade inte varit fel... *s*