onsdag 21 januari 2009

Sicken dag...

Försov mig imorse eftersom min mobil inte behagade att larma. Fattar inte varför den gör så.... Den larmar varenda morgon samma tid i "hur länge som helst" och sedan får den bara för sig att den inte ska larma en dag..... Och sedan kan den fungera fläckfritt i ytterligare ett halvår/ett år.... Nåväl, jag fick kasta mig upp ur sängen, sprinta ut till bilen samtidigt som jag drog på mig kläderna för att bege mig iväg på jobb... Blev i alla fall belönad med en fantastisk soluppgång!


Lunchpromenaden tog jag i Skinnskatteberg som ligger vackert vid en sjö. De är omtänksamma i S-berg! För de stackare som går där och avundas sådana som har en egen båt, så har S-bergs kommun ställt upp en roddmaskin vid sjökanten! Så nu kan alla få ro i de vackra omgivningarna! *s*
På eftermiddagen träffade Heinz en bouvier-valp på 5 månader som hette (hör och häpna!) - Kilroy!!!


Som synes så trivdes de ganska bra ihop... *s*

Usch! Nu har jag minst 1 timmes jobb till.... Vill inte! Tror jag tar en paus och försöker jobba senare i stället....

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken suverän idé med en roddmaskin på stranden!
Kanske man skulle ha.....vi kommer ju aldrig ut med båten!

Gullig valpis! Men Hasse e bäst!:-))