fredag 3 mars 2006

Vad less jag blir...

...på denna vinter.... Det började ju så lovande i veckan och man trodde att våren var på väg, och så slår det till och blir snorkallt igen! Är så less på att frysa! Har varit i stallet på kvällen och trodde att mina fingertoppar skulle trilla av! Ont i nacken får jag också, eftersom jag går och spänner mig och småhuttrar. Jag förstår varför Axa har haft sådana bekymmer den här vintern... Så henne har jag "lagt på is" (hahaha) tills det börjar bli varmare igen (om det nu någonsin blir det...) *suck* Det verkar dröja! Nä, nu ska jag ta en kopp varm choklad för att tina upp mig med!

1 kommentar:

Anonym sa...

De 'kalla' sysselsättningarna är självvalda.....man kan också tillbringa en kall vinterkväll framför brasan med ett glas vin:-)

Varför tappa fingertopparna i ett kallt stall?????