fredag 10 mars 2006

Igår...

Var jag kopiöst trött.... Så det "blidde" inget bloggande!

Jobbade från 7 på morgonen och det känns som att jag fick undan en hel del (men när jag skulle tidsredovisa kunde jag knappt komma på något.... Ibland har man minne som en guldfisk!)

Sedan drog jag direkt till stallet och jobbade undan mockning och fodring för att sedan rida lektion för Tina Nilsson (C-tränare i dressyr). Gick riktigt bra den här gången, tycker jag! Men man blev alldeles varm och svettig utav lektionen och sedan ska man ju ta hand om hästen efteråt i sisådär -15 minus, så gissa att man var kall när man kom hem....

Uffe hade gjort jättesmarriga ägg, kaviar och sill-mackor och sedan var det rätt in i badet som gällde! Och då var jag så mätt och trött så jag knappt kunde hålla mig vaken! Så det blev inget skrivet - jag stöp i säng i stället!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, va mysigt att du får sån service när du kommer hem!:-)
Han är allt bra gullig, den där räkmackeglidaren...:-))

Anonym sa...

HoooHooooooooo!!!!!?
Sover du fortfarande??????????