söndag 5 mars 2006

Söndag

Sov till 9.30 - det var skönt! Var länge sedan jag sov så länge...Givetvis ringde telefonen och väckte mig... *s* Men det var nog lika bra det, känner mig ändå lite mosig och seg så det var nog bra att inte sova längre.

Gick ut med hundarna och konstaterade att det snöat mera (och det snöar fortfarande) så det blir till att skotta igen!

Melodifestivalen igår tyckte jag var lite kul. Tyckte den var dötråkig förra helgen, så det var ju bra att det var mer "fart" nu. Patrik Isaksson och BWO var ju helt klart bäst, men jag tyckte "the Poodles" var charmiga och bjöd på sig själva. Jättekul att de gick vidare så man får se dem igen, även om jag inte vill att de ska representera Sverige i Grekland.

Min tråkiga dator har fått virus, by the way. Är nog samma som Uffe har på sin så då kan han ju fixa min dator också när han kommer. Han hade visst någon kompis som hade ett program som... etc etc. Så nu vågar jag inte använda min dator på ett tag. Tur att man har jobbdatorn! *S*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch & fy för datorvirus!!! Hur yttrar det sig? Hoppas det inte kommer hit....
Kul att vi har samma musiksmak just den här gången!:-)
Pudlarna gav väl dig lite ungdomsminnen:-)))))))

Anonym sa...

Här ska nån du känner bo i två veckor....
Que Huong Hotel, Nha Trang