måndag 13 mars 2006

Lördag

i kördags åkte jag och Emilia tidigt, tidigt iväg till Västerås för att gå på Hästmässa 2006. En hel dag späckad med diverse seminarium och program, förutom alla montrar som man ville gå och titta i. Det hela började mindre bra då jag var med om något otäckt direkt på morgonen vid det första seminariet. Bäst jag satt där och lyssnade så blev jag alldeles varm och illamående. VÄLDIGT illamående. Jag började svettas och världen började snurra runt mig. Jag sjönk ner i stolen och tog av mig jackan, men inget hjälpte. Illamåendet gick förvisso över men nu var det så att det svartnade för ögonen. Emilia fick till slut hjälpa mig ut ur lokalen och jag fick lägga mig ner på golvet i korridoren utanför, medan hon sprang och hämtade lite vatten åt mig. Händerna pirrade och skakdade.... Så småningom gick det över och jag antar att det var ett rejält blodsockerfall som jag drabbades av. Resten av dagen avlöpte utan bekymmer, men en otrevlig upplevelse var det!

I övrigt var det urkul! Mycket intressanta montrar och föredrag! Järvsöfaks var på plats, så nu har jag klappat på honom också! Samt hört J-O Persson berätta om deras fantastiska karriär och hur han ser på träning av travhästar. Kom hem först vid 8 på kvällen och var hur trött som helst....

1 kommentar:

Anonym sa...

Fyyyyyyyy va du skräms!!
Blodsockerfall eller blodtrycksfall....försök å lugna ner dig lite!
Lilla gumman....*puss,puss, kraaam*