onsdag 8 mars 2006

Spännande, smickrande.... och j***igt nervöst!

Blev uppringd idag av en som tidigare var min avdelningschef (min chefs chef), men som numera jobbar med information och marknadsföring. Han frågade om jag kunde tänka mig att sitta i en paneldebatt på SLU och diskutera djurs välfärd. Jättesmickrande att han ringde och frågade mig (min närmsta chef är på semester så det kan inte ha gått via henne utan mitt namn måste ha kommit upp genom andra vägar) och jättekul att få förtroendet att komma ut och representera företaget. Och vilket lyft i min personliga meritlista (hehehe). Men jisses så nervöst! Hoppas jag inte drabbas av tunghäfta.... :-O

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!:-)
Lika bra du vänjer dig - detta är bara första gången du blir tillfrågad, det kommer att bli fler!
Vilka ska sitta i panelen förutom du och vilka är publiken?
När ska det ske?

Tips: koncentrera dig stenhårt på vad som sägs, så att du hela tiden är uppdaterad "i huvudet" och inte flyter iväg varken i tankar eller tal!

Anonym sa...

Och glöm inte att löneförhandla väl när det blir dags för sånt!:-))