torsdag 4 juni 2009

Vad är det med sand?

Tog en promenad runt tjärnen och hittade en fin sandstrand! Jag vet inte vad det är med sand men Lyra blir helt galen! Så fort hon får sand mellan tårna så springer hon som en besatt runt, runt, runt. Och Heinz är ju inte sen med att haka på... Och sedan leker de med en enorm frenesi! Ner i vattnet, upp på sanden, ner i vattnet, upp på..... Ja, ni fattar! De hade så kul att jag inte hade hjärta att stoppa dem.... Men det blir inte kul att ha dem i bilen nu.... Så jag vet vad jag ska ägna helgen åt - bilstädning!

2 kommentarer:

Skogsmor sa...

Om detta underbara ställe inte ligger för långt bort måste det vara ett perfekt utflyktsmål en varm sommardag.....?
Vackert!

Jenny sa...

Det ligger utanför Riddarhyddan så det är nog lite väl långt.... Och en vacker sommardag lär jag inte vara ensam där....