torsdag 18 juni 2009

Nu är det sommar (ska i alla fall föreställa det)

Märks att det är sommar - man vill inte sitta framför datorn! Är sällan inne på facebook (där jag för övrigt har skaffat mig kontot www.facebook.com/Dobermania) och orkar inte blogga så mycket.... Lägger bara in lite bilder och stänger sedan av datorn! Men men.... Det kommer väl att vända framåt september... :-) Lite grejer händer det allt - nästa vecka ska jag t ex på hundläger! Ska bli skönt att få träna hund, tänka hund, och leva hund i en hel vecka utan att göra något annat!!!

Och imorgon är det midsommar! Hade tänkt åka upp till Dalarna och tälta, men efter att ha studerat väderprognosen så skippar jag och Uffe det.... Vi stannar hemma i stället!

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Jag tror ni tagit ett klokt beslut ang att stanna hemma på midsommarafton.....men om ni vill kan ni ju överraska oss på Mallis i nästa vecka!
Eller iaf Uffe.......