torsdag 11 juni 2009

Lyra och Heinz på jobbet....

Blev en normal dag idag... Dvs jag jobbade från 0630 till 1730. Helt ok..... Det är passen som pågår till 7 på kvällarna som tröttar ut mig. På lunchen gick jag en rejäl promenad i skogarna utanför Sura och hundarna roade sig kungligt, som synes på bilderna.

På kvällen när jag kom hem så var Stefan här (inte min bror utan Eros-husse). Han och Uffe har drabbats av "beach 09", eller nå't, för de har byggt ett gym nere i källaren och tränar riktigt flitigt. Fast jag undrar hur nyttigt det är att avrunda en massa träningspass med öl? Idag blev det dock kaffe... Men det jag skulle komma fram till var väl att deras idoga tränande gjort att t o m jag blivit inspirerad och kört lite träning - var ska detta sluta?

En annan glad nyhet var att jag kommit med på en lägre spår-tävling! Så ikväll har jag tränat "kryp" av bara attan! Typiskt mig att inte träna ordentligt förrän jag har en deadline....

Inga kommentarer: