torsdag 4 juni 2009

Skumt!


Jag skickade två inlägg, men bara det ena kom med.... Det första inlägget gick inte iväg alls.... Jag har i alla fall varit i trakterna av Riddarhyddan idag och lunch (bestående av en youghurt och några morotsmuffins - tack Emilia!) tog jag mig vid den här lilla tjärnen som jag hittade ute i skogen.
Hundarna älskade att vara där och de for runt som torra skinn hela tiden!

Runt, runt, runt.... Ibland var Lyra först och ibland var Heinz först....

Man kunde ta sig till andra sidan tjärnen på en lång spång - bra för hundarna att träna på att gå på vingligt underlag för spången var lite ranglig....

Liiite läskig brygga, tyckte Lyra! ;-)

Såhär såg det ut där jag "lunchade"!

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Vilken lunchmatsal!!!!
Vilken rädd liten Lyra!!!!!*puss*
Vilket fantastiskt ställe!!!!

Du visar gång på gång på din blogg att Sverige är fantastiskt!

Tack!:-)