onsdag 1 februari 2006

Nu på förmiddagen...

...har jag tagit flexledigt för att vara med när en equiterapeut var ut och behandlade Castell. Det var intressant. Bl. a använde hon akupunktur på honom... Som ni ser på bilden nedan.

Vi diskuterade även lite ridövningar som ska stärka honom på höger bak, som han gärna fuskar med.

På vägen hem stannade jag i Gamla Uppsala och gick en promix med doggzen och körde lite drag med Axa. Hon tycker verkligen att det där är superkul och jag får se till att hålla emot, annars ligger jag väl där i snögloppet på mage!

När jag kom hem upptäckte jag att min nya massageapparat har kommit! Lyckan är stor... Ikväll ska jag genast pröva den! Återkommer med rapport.... Och för er snuskhumrar därute... Nej, det är ingen "sådan" massage-apparat, utan en som ska användas på musklerna! Fast det kanske jag inte skulle sagt... Om jag inte skrivit det, kanske jag skulle få otroligt många besökare till den här sidan under kvällens lopp!!! *s*

Inga kommentarer: