söndag 19 februari 2006

Bloggen

Har haft väldigt ont i nacke och axlar under en period och har försökt undvika att sitta vid datorn mer än nödvändigt.... Därför är det lite sporadiskt uppdaterat....

Igår snitslade jag och sökgänget upp banan som vi ska använda till söktävlingen nästa helg. Sedan körde vi sök - eller rättare sagt, de körde sök, för jag har en Axa på rimadyl och en Felix som är "knäpp" pga Axas höglöp... Men eftersom de hjälpte mig att snitsla så hjälpte jag dem med söket, så jag var ute i skogen precis hela dagen. När jag väl kom hem lade jag mig ner en stund och sedan kom jag inte upp igen! Var helt slut.... Stannade i sängen hela kvällen! Slöglodde på melodifestivalen (generellt sett bara skräplåtar) och åt chips... Kilroy blev helt tokig och tiggde som attan! Han fick några chipsbitar och fullständigt slukade dem! *s*

Idag har jag städat lite, handlat, försökt planera hur jag ska möblera och vad jag måste köpa in och vad det får kosta etc... Nu är det dags att laga mat strax!

Inga kommentarer: