måndag 6 februari 2006

Igår.

Pälsade på mig bra och stack ut till stallet. Red ut i skogen (om man nu kan kalla det skog) och solen sken och det var jättetrevligt - förutom att det var så kopiöst kallt, förstås! Travade och galopperade på en del, för annars skulle vi ha förfryst!

I stallet for hundarna runt som popcorn - de ville väl hålla värmen.... Direkt efteråt drog jag ner till UBK där det var planeringsmöte inför tävlingen den 25:e. Jag ska vara tävlingsledare på högre och elit i sök.

Hade tänkt träna med Axa, men hon var nog så stelfrusen efter stallet(?) för hon var lite småhalt och ville inte sitta (ej heller inomhus) och det var med besvär hon hoppade in i bilen, så då struntade jag i det. Vi kan vänta tills det blir varmare! Har ändå fått besked att vi "bara" blev reserv på den lydnadstävling vi anmält oss till. Märkligt... De säger att tävlandet gått ner, men jag har då aldrig blivit reserv på en lydnadstävling tidigare...

Inga kommentarer: