fredag 3 februari 2006

Inatt

Vaknade på morgonen och var så ofantligt trött! Kunde inte begripa hur det kunde bli morgon så fort??? Jag förstod inte hur jag skulle lyckas ta mig upp ur sängen... Kan man med att sjukskriva sig pga trötthet? Jag hade ju gått och lagt mig vid 22.30 kvällen innan, så jag borde ju inte vara så himla trött...

Sedan fick jag en snilleblixt och tittade på mobilen och då hade jag ju bara sovit i en timme! Jag måste ha vaknat av något ljud och trott att det var klockan! Den lättnad och glädje jag kände när jag insåg att jag hade en hel natt kvar att sova är obeskrivbar! Jag förstår verkligen att det klassas som tortyr att inte få sova.... (Summa summarum - jag vill aldrig vara småbarnsförälder!)

1 kommentar:

Anonym sa...

En period i mitt liv ställde jag klockan på ringning varje lördagsmorgon bara för GLÄDJEN att kunna slå av den och somna om!!:-)
Vissa blir glada för lite - men oj, va underbart det är att upptäcka att man kan somna om!
Förstår preciiiiis hur du kände dig där, mitt i natten....:-)

Så akta dig för att skaffa barn! Då är det slut på sovmorgnar 15 år framöver, typ....
Låt brorsan se till att jag får barnbarn:-))))))
(OBS! skojar bara!)