onsdag 1 februari 2006

Massage

Testade grejen på mig först för att veta hur den kändes och var. Körde så gott det gick på min taskiga högeraxel och det var gör-skönt! Blev verkligen varmt... Den ska jag fortsätta använda på mig själv!

Axa var måttligt road, dock... Den låter rätt mkt och dessutom låter den ungefär som dammsugaren! Så hon trodde väl att jag skulle dammsuga upp henne, eller nå´t... Men hon stod tappert still och uthärdade det hela även om hon inte såg direkt avslappnad och njutande ut... *s* Men hon vänjer sig väl! Hoppas det för den här har jag tänkt använda ofta!

Nä, nu ska jag titta på Kalla Fakta som börjar nu. Handlar om djurskyddet i Sverige...

2 kommentarer:

Schultzberg sa...

Du kan använda damsugaren på Axa så hon ser skillnaden :)

Anonym sa...

Hmm........'damsugaren'???
Vad har ni för er däruppe i Norrland?!
Stackars Axa, inte kul att bli uppsugen av en damsugare....
Nä, den passar nog bättre på dig isåfall!