tisdag 31 augusti 2010

Lite bilder från RHFU:n

Vi fick tackla militärens hinderbana - givetvis ihop med hundarna och ihop med vår grupp.


Hundarna - och vi människor - älskade hinderbanan! Det var superkul!!! Och trots adrenalinpåslaget (vi gjorde det på tid) så var det inga hundar som bråkade med varandra...

Här skulle vi bära våra hundar och kliva över uppspända rep samtidigt.
Det är sådana gånger som man suckar över att ha en av de tyngsta hundarna på lägret....

Här har Heinz blivit lyft över balkongräcket (efter att vi bänt loss hans tassar från räcket...) och hänger nu fritt i luften.
Heinz hänger redan och jag är på väg över räcket själv....

Heinz och jag kommer in för landning. Sedan ryckte vi av oss grejerna, rusade iväg runt gaveln och så var det dags för att köra sök!

Heinz skallmarkerar efter rappelleringen.


Orientering med hjälp av gps. Jag och Helena klurar över våra gps:er medan Heinz nyfiket tittar på.

Heinz har kontakt med mig. Jag har kontakt med gps:en. Bara hoppas att vi inte krockar med någon.....

Sierra Romeo 2 - "min" grupp.



Lite "ordentligare" gruppbild.

Jag och Heinz!


Fikapaus och Hasse hittar genast ett knä att krypa upp i....

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Det ser riktigt häftigt ut! Kul att få se så många bilder!!