söndag 20 september 2009

Sökträning och värmlandsresa

Har varit till värmland i 2 dagar med jobbet på enhetsmöte. Det var kul att träffa kollegorna och även en tidigare kollega dök upp. Värmland är fint men i vanlig ordning var det ett hektiskt schema. Jag hann dock med en snabb visit på Mårbacka så jag fick se (i alla fall från utsidan) hur Selma hade bott... Lite bilder kommer väl så småningom.

Hela helgen har jag sedan varit iväg och tränat sök för Anita. Heinz har gått från bra (lördagen) till jättebra (söndagen). Det har dock varit långa dagar så nu känner jag att jag inte kommer lämna sofflocket på resten av kvällen....

Det var skönt att komma hemifrån med Heinz också eftersom Axa äntligen kommit in i höglöp så nu är Heinz också alldeles pipig och "till sig i trasorna". Men snart är eländet över för det här halvåret.... Heinz är dock en cool kille så han lugnar ju ner sig så fort jag stoppar in han i bilen och åker iväg hemifrån. Och han jobbar bra i sökskogen trots att han har en höglöpande Axa hemma.

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Coolis har varit på turné igen ser jag - kul att det gick bra!:-)