onsdag 11 mars 2009

Idag fyller Heinz 2 år....

..... och han fick tillbringa sin dag som det illustreras ovan - sittandes bak i min tjänstebil!

Idag var vi och tittade på dessa krabater....

KRAV-suggor ute på äventyr med sina kultingar!

Hemma väntade en horny Axa på att Heinz skulle komma hem.... Hon löper nämligen och eländet kan beskådas på filmen ovan! Stackars Heinz försöker fly - det är inte lätt att bli jagad av pilska damer!!!
På kvällen drog jag ner till UBK en sväng. Onsdagsträningarna har ju börjat så jag passade på att träna störningsträning, platsliggning och tandvisning. Kallt var det och mycket snö var det, men Heinz tycker ju alltid det är kul att träna. Jag, däremot, skyndade mig hem så fort jag var klar! HU! Huttrar lite fortfarande trots att jag varit hemma inne i värmen ett tag nu......

3 kommentarer:

Dobbisar sa...

Jättestoor grattispuss på stora killen Heinz från Tyresö!

Hörs!
Susanne, Snaran & Znubben

PS Alla "grisarna" är ursöta. ;-)

Anonym sa...

Hahaha ....han har det inte lätt Heinz.
Han måste undra om hon bara luras när hon är så "gosig" och snart ger honom ett ordentligt nyp istället.

Ja, inget sådant nyp nu alltså! :o)) utan ett som som svider mer i skinnet!!

Syrran grattar också på två-årsdagen. Fasiken va stora de har blivit!

Anonym sa...

G R A T T I S !!!!!!!!!!!!!

I efterskott....*skäms*
Älskade Hasse, du är det go´aste som finns i hundvärlden!
Pusspusspuss!
Men vilken jobbig födelsedag - både dagen och kvällen.