lördag 31 mars 2007

Kloka ord....

Och jag sa ingenting…


Först så kom de för den Amerikanska Pitbullterriern

Och jag sa ingenting…För jag hade inte en Amerikansk Pitbullterrier.


Sedan kom de för den Amerikanska Staffordshireterriern.

Och jag sa ingenting…För jag hade inte en Amerikansk Staffordshireterrier.


Sedan kom de för Staffordshire Bullterriern.

Och jag sa ingenting…För jag hade inte en Staffordshire Bullterrier.


Sedan kom de för den Amerikanska Bulldoggen.

Och jag sa ingenting…För jag hade inte en Amerikansk Bulldogg.


Sedan kom de för den Engelska Bullterriern.

Och jag sa ingenting…För jag hade inte en Engelsk Bullterrier.


Till slut kom de för min ras och hämtade min bästa vän.


Då fanns det ingen kvar som ville tala för min sak…






Mördar-dobermann i farten?

2 kommentarer:

Schultzberg sa...

Ät upp katten ät upp katten ät upp katten...hungriga Axa slår till ;)

Anonym sa...

Kilroy hugger Axa i strupen! Grrrrrr......