torsdag 8 mars 2007

God morgon!

Trist väder idag - känns mer som höst än som vår.... Var är vårsolen? Och ska inte små-pippisarna kvittra? Nä, grått och slaskigt som vore det november.... :-(

Tur att man har annat kul för sig! Igår var jag på kurs för att lära mig mer om min - förhoppningsvis - nya och lönsamma hobby. Ja, du läste rätt - lönsam! Annars brukar ju hobbies mest vara av den karaktären att de kostar.... ;-) Jag har börjat på en kurs i att handla med aktier och fonder! Låter skittråkigt men det är faktiskt riktigt kul (så här långt)! Så vem vet.... Om ett par år från nu kanske jag är värsta börshajen! Som läser Dagens Industri och the Wall Street Journal till frukostflingorna! *asg*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande!!!
Hoppas du lyckas riktigt bra:-)

Schultzberg sa...

Jag kommer att bli rik...vi menar jag vi vi :P