söndag 4 mars 2007

30 års-fest!

Var hem till Jessika igår eftersom hon numera skulle få sälla sig till de vuxnas skara (fylla 30 år). Jag ansåg mig vara mycket fin så därav kom jag nästan 45 minuter efter utsatt tid.... ;-) Nä, ska sanningen fram så åkte jag till hennes gamla adress i Vallentuna och när jag väl stod där och såg dum ut så kom jag på att hon hade ju flyttat sedan jag sist var och hälsade på....! Efter mycket irrande hit och dit (och med helt felaktiga vägbeskrivningar från folk jag mötte på vägen) så lyckades jag så småningom ta mig fram med hjälp av att Uffe fick guida mig i telefon med kartor från eniro.se....

När jag väl kom fram så hade jag det i alla fall mycket trevligt och blev bjuden på god mat och trivsamt sällskap, så det blev en bra kväll trots en stressig inledning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är ju ett värre virrmonster än mor din!?