lördag 12 augusti 2006

*stolt*

Var på IKEA idag igen - är i desperat behov av mer förvaringsutrymme! Spanade då in en smidig lösning med backar och lister, som skulle passa mig bra. Man kunde variera backarnas storlek (på djupet) allt efter vad man behövde packa ner i dem. Räknade raskt ut att den lösning jag tittade på skulle kosta mig ca 490 kronor och då var måtten ändå inte bra för det ställe jag skulle vilja ställa möbeln på.... Sagt och gjort! Jag inhandlade raskt ett stycke planka, ett antal lister och x antal backar och började såga och skruva hemma i källaren! När jag var klar hade jag faktiskt en förvaringsmöbel med de mått jag ville ha och för "bara" 322 kronor. Särskilt svårt var det inte heller - blev klar på ca 1 - 1,5 timme och det är ju en viss montering även om man köper den redan färdiga produkten.


1 kommentar:

Anonym sa...

Men va' duktig du är!?:-) Jag blir verkligen imponerad!!!