torsdag 10 augusti 2006

IKEA

Jag gick in på min internetbank och noterade att jag fått tillbaka pengar på skatte och att dessa nu bafann sig inne på mitt konto. Förutom att gå ner i diverse hål i plånboken, så hade jag tänkt spara det mesta till en resa utomlands i november (eller så), men en liten del tänkte jag slösa på IKEA! Sagt och gjort så åkte jag dit och föll som en fura för en bokhylla (som inte alls fanns på min inköpslista.....men men). Köpte bokhyllan och släpade hem den och skulle börja montera ihop den..... Givetvis så var det fel skruvar i påsen! Åkte tillbaka hela vägen till IKEA för att byta ut skruvarna, men då fanns inte dessa skruvar på hela företaget!!!! De fick beställa hem nya skruvar och dessa kommer tidigast om 2-3 dagar! Så nu har jag en bokhylla i 7011 delar på mitt hallgolv och så lär det väl förbli ett tag.... Jag som hade bespetsat mig på att få njuta utav den ihopmonterad och klar redan ikväll! Skulle ha den att bl.a ställa TV:n på....

1 kommentar:

Anonym sa...

Typiskt IKEA - förr i världen! Trodde faktiskt de var bättre numera när det gäller skruvar å sånt...((-:
Du får väl tänka på hur fint det kommer att bli!