torsdag 17 augusti 2006

Skönt!

Hade lovat hjälpa till att transportera en häst idag men det blev inställt så nu har jag kvällen ledig! Tjohoo! Ska ägna mig åt den enorma disken som ej hunnits med och lite annat "smått och gott"....

I tisdags red jag Castell för första gången på två veckor. Då han fått skav av sadelgjorden så red jag barbacka så nu har jag givetvis skavsår i rumpan... :-( Men skoj var det! Och förvånansvärt bra gick det också! Jag trodde att jag skulle bli halverad i två med tanke på den enorma manke som han har, men han var faktiskt otroligt mjuk att rida barbacka på! Kul!

I går var jag iväg och titta på hästhö hos en lantbrukare som hade ett parti till salu. Pga att det varit så torrt så är det inte precis värsta utbudet.... Och inte de roligaste priserna heller... Men detta kanske är vettigt....? Vi får se, jag inväntar analyssvar på höet innan jag tycker det är värt att slå till...

Till dags dato har jag inte fått ett svar från IKEAs kundtjänst.... Så jag har fortfarande inte fått något svar på hur jag ska lyckas montera bokhyllan! URKASST, tycker jag! Jag ska pröva att ringa deras kundtjänst igen annars får jag väl ta ytterligare en sväng in till varuhuset imorgon eller på lördag.

Inga kommentarer: