måndag 14 augusti 2006

Hej hopp!

Tog det lugnt fram till lunch... Gick igenom alla mail och meddelanden som inkommit under semestern och avklarade diverse telefonsamtal med några lantbrukare som sökt mig..... Efter lunch blev det dock betydligt stressigare! En av certifierarna från kontoret ringde mig och var redigt stressad över diverse kontroller, varvid jag blev det också.... Slutresultat 1,5 timme övertid första dagen.... *suck* Skördetid är verkligen en jobbig tid....

Inte blev jag gladare när skruvarna kom från IKEA med posten.... Äntligen skulle jag få sätta ihop bokhyllan! Trodde jag.... I paketet låg samma felaktiga skruvar som tidigare! Försökte ringa till dem (jag har inte tid att åka in till stan flera ggr bara för detta ärende - en extragång räcker) men det kunde man ju glömma! Kom fram till en telefonsvarare och fick trycka en siffra för olika val säkert 3-4 ggr med en helt osannolik lång väntetid emellan (får IKEA sponsring av Telia, eller nå´t?) och när jag väl gjort alla val som går så säger den automatiska rösten att jag skulle pröva igen senare då alla handläggare var upptagna!!!! Jag fick inte ens hamna i en telefonkö utan skulle behöva ringa igen på vinst och förlust och genomlida alla dessa val och dryga väntetider???? Skrev ett mail, istället. Har inte fått svar än, men vi får väl se....

1 kommentar:

Anonym sa...

Så länge allt funkar med/på/hos IKEA är de världsmästare, men akta dig för att hamna i "fel-skruvar-sitsen"! Jag lovar att det går fortare att åka till järnhandeln och köpa skruvar....

P.S. Ingen Ola i släkten....