fredag 31 mars 2006

Just nu...

...sitter jag på kansliet inne i Uppsala och beskådar eländet (läs: vädret). Tjänstebilen är inlämnad på verkstaden för byte av motorhuv, så jag jobbar inne i stan idag tills de säger att jag kan komma och hämta bilen. För mig är det ganska kul att jobba på kansliet någon gång ibland (men bara ibland), det blir lite speciellt. Man sitter inte bara hemma eller tittar på kossor i en lagård, så då stilar man upp sig lite extra. Det blir lite som att "gå ut". Hehehe... Jag börjar sakta men säkert bli en riktig lantlolla!Hasar omkring i fleecetröjor hela dagarna och tycker det är otroligt spännande och extravagant att gå på Åhléns mitt i Uppsala centrum en gång per år! *asg*

2 kommentarer:

Schultzberg sa...

Själv sitter jag och dricker espresso och har tar på mig Guccikostym innan jag åker till fyllskallarna på jobbet och önskar att jag tagit fleecen.

Anonym sa...

Hur var det på Åhléns då - hittade du nåt spännande?:-)