lördag 4 mars 2006

Givetvis...

Det slutade snöa och jag var jätteduktig och gick ut och skottade uppfarten. Lagom till att jag var nöjd och gått in igen så började det snöa igen! Och inte lite heller! Det vräkte ner snö! Ser precis plogbilen passera utanför.... Så då lär man ju göra om det imorgon! Jaja, gratis motion ska man väl inte förakta...

På tal om motion så motionerade jag vidare inomhus genom att dammsuga och svabba alla golv. Så nu är jag ganska nöjd med mitt arbete idag och kan titta på melodifestivalen i lugn och ro! Fast först ska jag hämta upp tvätten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojsan, vilken kul lördagkväll du haft!:-)
Här har också skottats & plogats....hoppas snöandet lugnar ner sig nu så jag inte snöar inne fullkomligt när jag blir ensam i skogen!
Och apropå ingenting, så tyckte jag att BWO och Patrik Isaksson var bäst!!!!!!!
Den där pudeln i vit sparkdräkt kändes ....ähum...pinsam! Blää!

Anonym sa...

Tänkte bara lämna ett litet avtryck här för att säga att det var himla trevligt att titta in på din hemsida och blogg. Jättefina bilder du lagt upp. Keep it up!
kramen!